ارزش دارو و جراحی زیبایی برای همه یکسان نیست
نوشته شده توسط : آریا

ارزش دارو و جراحی زیبایی برای همه یکسان نیست

 

 

مراقبت از ظاهر بیرونی همیشه برای جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، به ویژه امروزه که با بمباران رسانه ای شبکه های اجتماعی، جستجوی کمال مدام در حال رشد است.

باشگاه‌های ورزشی، داروخانه‌ها، مطب‌های پزشکی و سالن‌های زیبایی هر ساله رشد فزاینده‌ای را در درخواست‌ها ثبت می‌کنند. این تمایل برای همیشه جوان و متناسب به نظر رسیدن منجر به پیشرفت چشمگیر پزشکی و جراحی زیبایی در ایتالیا نیز شده است.

اما از جراح زیبایی چه انتظاری می رود؟

چشم انداز واقع بینانه از نتایج و آنچه می توان از یک درمان انتظار داشت، عنصر کلیدی برای برخورد صحیح با این نوع دارو است که اگر به روش صحیح مورد توجه قرار گیرد، واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

دلیل اصلی مراجعه مردم به پزشک زیبایی امروزه نیاز به احساس خوب نسبت به خود است، تقریباً از هر 10 بیمار 9 نفر این موضوع را اعلام می کنند و این امر باعث می شود تا تغییرات جامعه در سال های اخیر به ویژه در مورد تصویر اجتماعی را تامل کنیم. بسیاری می گویند از جمله دلایلی که آنها را به سمت پزشکی زیبایی سوق می دهد، نیاز به ظاهر زیباتر در شبکه های اجتماعی نیز هست.

امروز حتی قبل از 50 سالگی شروع به بهبود می کنیم.

به طور دقیق:

- 36.5 درصد از افرادی که به این درمان ها روی می آورند بین 45 تا 49 سال، 35.2 درصد بین 40 تا 45 سال سن دارند.

 

درصد کاهش قابل توجهی دارد، 8.8 درصد بین 50 تا 54 سال و 2.9 درصد در میان افراد بالای 55 سال.

در میان جوان ترین، 12.1 درصد بین 35 تا 39 سال، 3.6 درصد بین 25 تا 34 سال هستند. اما 1 درصد نیز وجود دارد. افراد بسیار جوان: 25 سال یا کمتر.

فرهنگ زیبایی شناسی از سال 2000 تا امروز چگونه تغییر کرده است:

بریجیت جونز، نماد دختران اوایل دهه 2000، در برابر کمال به ما می گوید:

در فیلم محبوب، بریجت یک دختر 32 ساله است، اصلاً کامل نیست، در واقع کمی اضافه وزن دارد. با این حال، مستقل و مستقل است. وقتی مردی که عاشقش است او را به خاطر دختری زیباتر ترک می‌کند، تصمیم نمی‌گیرد به جراح زیبایی برود، همانطور که امروز تصور می‌شود، بلکه در عوض با اثبات ضخامت خود و تغییر اساسی زندگی‌اش برای بهتر شدن واکنش نشان می‌دهد. .

بریجت انعطاف خاصی را به کار می گیرد، خود کنایه ای در مورد خودش، بدون اینکه لزوماً بخواهد و لزوماً مجبور باشد او را دوست داشته باشد. او شجاعانه خود را دقیقاً همان چیزی که هست به مردی که دوست دارد نشان می دهد، جمله معروفی از فیلم:

"در واقع، احتمالاً، با وجود ظاهر، من تو را دوست دارم... دقیقاً همانطور که هستی"

او به ما یادآوری می کند که امروز احتمالاً ممکن است هرگز دوباره تکرار نشود

دختران سال 2000 به لطف تهاجم کمتر رسانه ای می دانستند سبک دلی چیست.

آرایش مهم بود، بله، اما همچنان جذابیت طبیعی داشت که به سادگی با تجربه خودآموزی قابل دسترسی بود. اگر نمی دانستید چگونه 3 نوع خط چشم بزنید و هیچ کس انتظار نداشت که صبح با ابروهایی کاملا کشیده از یک خالکوبی دائمی بیدار شوید، هیچ کس شما را قضاوت نکرد.

در زمستان، آنها می توانستند آزادانه یک سایز به دست آورند و تصمیم بگیرند که در درجه اول با رژیم غذایی و فعالیت بدنی به اندام برسند

، تنها پس از آن به جراحی فکر کردند. زنان این دوره همچنین می توانند در صورت گرفتن عکس، بدون خطر از دست دادن 100 فالوور در یک آبشار، کمی زشت به نظر برسند.

آنها لازم نبود جالب باشند، آنها فقط می توانستند داستان خود را برای هر کسی که می خواستند تعریف کنند، بدون اینکه مجبور باشند آن را با 1/4 جمعیت جهان به اشتراک بگذارند. به طور خلاصه، زنان در سال 2000 کاملاً کمتر استرس داشتند.

بنابراین ممکن است تعجب کنیم که پس از پایان این انقلاب زیبایی‌شناختی چه اتفاقی افتاد و زنان واقعاً چه به دست آوردند.

 

آینه جامعه ای معطوف به توهم.

انقلاب رسانه های اجتماعی، اگر بتوانیم آن را اینگونه تعریف کنیم، برای همیشه و به طور اساسی عادات ما و تصوری که دیگران از ما دارند تغییر داده است.

اگر به روز معمولی خود فکر کنیم، می توانیم آن را درک کنیم، صبح اولین یا حداقل دومین اقدام این است که ببینیم "چه اتفاقی افتاده" در اینستاگرام یا فیس بوک.

نکته مهم این است که یک تابلوی اعلانات خوب داشته باشید، هرگز زشت به نظر نرسید، بلکه فقط جالب است، لازم و ضروری است که دوز خوبی از تاییدات دیگران را دریافت کنید که به لایک و فالوور ترجمه شوند.

توجه به ما اکنون از طریق این ابزارها صورت می گیرد و واقعاً به نظر می رسد که هیچ راهی برای تغییر وضعیت وجود ندارد. اما مراقب باشید که توجه دیگران را با عزت نفس اشتباه نگیرید.

 

جایی برای عیب نیست، هر که توقف کند گم شده است.

در سال 2019 شما موفق هستید زیرا محبوب هستید، برعکس آن تقریبا غیرممکن است، بنابراین موفقیت با آنچه به دست آمده است تعیین نمی شود، بلکه با محبوبیت در رسانه های اجتماعی تعیین می شود.

از منظری که محبوبیت شما نظر دیگران را نیز تعیین می کند، در اینجا رقابت برای دنبال کنندگان است.

H24 در شبکه اجتماعی برای اینکه حتی یک نظر را از دست ندهید، آخرین برنامه را روی گوشی خود دانلود کنید که می تواند یک عکس را به صورت فلش ویرایش کند، حتی بدون اینکه بدانید چگونه رایانه شخصی خود را روشن کنید.

اگر به سفر برویم، احتمالاً منظره را از یک صفحه نمایش 9:16 می بینیم، اندازه مناسب برای اشتراک گذاری داستان ها و پوشش زنده از آنچه می بینیم. اما آیا مطمئن هستیم که اندازه آن برای واقعیت مناسب است؟ آیا رنگ های آن صفحه واقعاً واقعی هستند؟ یا آن ظرایف از دست رفته اند، آن عیب های زیبایی که فقط طبیعت می تواند ایجاد کند؟

 

رویکرد صحیح برای پزشکی و جراحی زیبایی چگونه باید باشد:

درمان ها، جراحی ها، حتی با حداقل تهاجم، از جمله استفاده از ماشین آلات روی بدن، برای ارائه بهترین نتایج وجود دارد.

 

اما همیشه به شرطی که این پزشک متخصص است که استفاده از آن را نشان می دهد.

درمان موفق قبل از هر چیز باید در اجرای خود توجیهی پیدا کند، هیچ درمان معتبری برای همه وجود ندارد، باید نشانه صحیحی از پزشک وجود داشته باشد.

درمان‌های امروزی اصلاح شده‌اند، کمتر تهاجمی هستند، می‌توانید بدون انجام کارهای سخت‌تر، مثلاً در مورد کاهش چربی، آنها را انجام دهید.

در عین حال میانگین سنی بیمارانی که تصمیم به مراجعه به پزشکی و جراحی زیبایی دارند نیز کاهش یافته است.

یک رویکرد خوب به این نوع دارو، برای یک نتیجه اخلاقی و بهینه، مبتنی بر مفهوم اصلاح عیوب فردی است که باید متناسب با فرد باشد و بر اساس آنچه که مثلاً در اینستاگرام می بینیم انتخاب نشود.

امروزه ما با هر دو روش جراحی و غیرجراحی همکاری می کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را تضمین کنیم، اما برای اینکه انتظارات کاذب در بیمار ایجاد نشود، نظر پزشک یا جراح زیبایی همیشه اساسی است.

در اساس هر مداخله یا درمان زیبایی، باید این آگاهی وجود داشته باشد که آنچه را که ما بهبود می‌دهیم نقص بدن است، پزشکی و جراحی زیبایی نباید یک دگرگونی، بلکه اصلاح باشد.

تنها از این طریق است که جراحی زیبایی یا درمان های کم تهاجمی می تواند موفقیت آمیز باشد.

 

لیفت صورت بدون چاقوی جراحی و بدون درد به لطف ULTHERA

 

 

اولتراپی بهترین درمان برای همه کسانی است که برای درمان‌های تهاجمی‌تر با هدف جوان‌سازی مناسب نیستند یا احساس آمادگی نمی‌کنند، مانند لیفت صورت یا تمام گزینه‌های جراحی مانند لیپوفیلینگ.

این نوع درمان همچنین می‌تواند گزینه‌ای عالی برای بهبود نتایج جراحی قبلی یا عمل هم افزایی با سایر درمان‌ها مانند پرکننده‌ها، سم بوتولینوم، لایه‌برداری و غیره باشد.

پروتکل اولتراپی را می‌توان در تمام طول سال و بر روی هر فتوتایپی انجام داد، زیرا سونوگرافی‌ها فقط در جاهایی که نیاز است، یعنی منحصراً در نقاط انتخاب‌شده و در عمق می‌رسند، بدون اینکه روی سطح پوست تأثیر بگذارند.

هنگامی که درمان با اولترا اندیکاسیون دارد:

در طول فرآیند پیری صورت، زمانی که با کاهش چربی و حجم مواجه هستیم، به آن ضعف بافت‌های نرم سطحی‌تر اضافه می‌شود که به دلیل گرانش طبیعی تمایل به پایین آمدن دارند. برای بلند کردن بافت ها نه تنها باید در لایه های سطحی پوست عمل کرد، بلکه باید عمیق عمل کرد. اولتراپی تنها درمان غیر تهاجمی است که قادر است در اعماق مختلف عمل کند، با Ulthera می توانید لایه عضلانی سطحی را نیز درمان کنید که قبلا فقط با لیفت صورت قابل درمان بود. در واقع، این تکنیک از گرمای ناشی از امواج فراصوت بر روی پوست، بافت زیر جلدی و ماهیچه‌ها برای تحریک رشته‌های کلاژن، یعنی پروتئین‌هایی که از بافت‌ها حمایت می‌کنند و ساختار پوست را تشکیل می‌دهند، استفاده می‌کند.

Ulthera چیست و چگونه کار می کند:

این یک دستگاه پزشکی مورد تایید FDA و دارای گواهینامه CE است که پزشک با آن درمان را مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده انجام می دهد.

پزشک از طریق یک هندپیسی که اولتراسوند منتشر می‌کند، ماهیچه‌ها و فیبرهای صورت را مستقیماً از داخل تحریک می‌کند و با هم‌افزایی با اولتراسوند حرکت می‌کند، می‌تواند تعیین کند که کدام بخش‌های صورت در آن‌ها درمان ضروری است.

 

اولتراپی پروتکلی است که از اولتراسوند میکروفوکوس شده برای تحریک تولید طبیعی فیبرهای کلاژن، پروتئین های ساختاری پوست که آن را جوان و شاداب می کند، استفاده می کند.

سونوگرافی‌ها نواحی خاصی از صورت را هدف قرار می‌دهند تا باعث تولید فیبرهای کلاژن جدید شوند که قادر به سفت کردن و تقویت پوست هستند.

این مزیت انقلابی سیستم لیفتینگ غیرتهاجمی جدید Ulthera است، در واقع از همان جلسه اول که حدود یک ساعت طول می کشد، فرآیندهای جوانسازی طبیعی پوست ما به لطف افزایش تولید کلاژن آغاز می شود.

 

وقتی تحت درمان قرار می‌گیرم چه اتفاقی برای صورت من می‌افتد:

گرم شدن نقاط باعث انقباض کلاژن موجود می‌شود، این به یک بازسازی واقعی منطقه تبدیل می‌شود. لیفت و سفت شدن بافت ها با نتایج طولانی مدت حتی تا یک سال. اولتراپی فراتر از سطح پوست می رود تا انرژی مناسب را تنها در جایی که نیاز است به عمق پوست ارسال کند. به لطف اولتراسوند، تنها بافت پوستی که باید از بین برود، عمل می‌کند و به پزشک اجازه می‌دهد لایه‌های پوستی را برای درمان انتخاب کند.

نتیجه معمولا بعد از حدود 2-3 ماه قابل مشاهده است.

بعد از جلسه، ممکن است برای چند ساعت قرمزی خفیفی ایجاد شود. در موارد نادر، کبودی یا تورم کوچک ممکن است در افراد حساس ایجاد شود.

به لطف Ulthera بر روی چاقوی جراحی یا سوزن استفاده می شود و هیچ زمان بهبودی وجود ندارد، پس از این درمان مهیب، می توان بلافاصله فعالیت های عادی روزانه را از سر گرفت.

 

فلبوتراپی، یک کمک معتبر در برابر پیری.

 

 

پیری یک پدیده بیولوژیکی پیچیده است.

همانطور که مشخص است، امید به زندگی در اوایل دهه 1900 47 سال بود، در حالی که در دهه 1990 به 75 سال رسید و به تدریج و در طول زمان بیشتر و بیشتر شد.

این امر را باید با کاهش علل مرگ و میر ناشی از اثر آنتی بیوتیک‌ها و همچنین بهبود سبک زندگی مرتبط دانست، دومی در رابطه با تغذیه بهتر و شرایط زندگی بهداشتی‌تر.

مزیت بیشتر در حال حاضر با بهبود کیفیت زندگی در دوران پیری همراه است، مداخله در سبک زندگی صحیح و نظارت بر سلامت ما واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

به لطف توسعه داروهای ضد پیری، روند پیری را می توان نه تنها از بیرون، بلکه از داخل نیز کند کرد.

 

رادیکال های آزاد چیست؟

رادیکال های آزاد عامل اصلی پیری هستند. آنها منجر به نقص پیشرونده در مکانیسم های ترمیم سلولی می شوند.

رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که در بدن ما از اکسیداسیون مولکول‌های دیگر آزاد می‌شوند که به دلیل داشتن یک الکترون جفت نشده، در تلاش برای بازیابی آن از اجزای تشکیل‌دهنده سلول‌ها و بافت‌هایمان، تهاجمی می‌شوند.

واکنشی که با آن رادیکال‌های آزاد به سلول‌های ما ضربه می‌زنند اکسیداتیو می‌گویند، زیرا اکسیداسیون اجزای اساسی سلول‌ها و بافت‌ها مانند پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها یا DNA، اساس تخریب آنهاست.

با این حال، طبیعت برای ما دفاع های درون زا، به اصطلاح آنتی اکسیدان ها، مانند گلوتاتیون، ویتامین C، ویتامین A و ویتامین E و طیف وسیعی از پلی فنول های آنتی اکسیدانی، موجود در طبیعت در سبزیجات، میوه ها، روغن زیتون و شراب را برای ما فراهم کرده است.

بنابراین در بدن ما تعادلی بین فرآیندهای اکسیداتیو و آنتی اکسیداتیو وجود دارد، این تعادل هر زمان که دفاع ما کافی نباشد یا تولید بیش از حد رادیکال های آزاد تغییر می کند.

در این شرایط است که به اصطلاح استرس اکسیداتیو رخ می دهد.

متأسفانه، این نقطه شروع مشترک بسیاری از فرآیندهای پاتولوژیک مانند سرطان، پیری زودرس، تصلب شرایین و بیماری‌های عصبی است.

 

بازگرداندن این تعادل از اهمیت بالایی برخوردار است.

از طریق یک رژیم غذایی مناسب، غنی از پلی فنول ها و آنتی اکسیدان ها، می توان کارهای زیادی برای بدن ما انجام داد: در اینجا برخی از مواد غذایی ضد پیری وجود دارد:

 

زردچوبه یافت شده در کاری،

لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، خربزه، هندوانه، گریپ فروت صورتی، پاپایا،

رسوراترول ، در شراب قرمز،

ویتامین C و ویتامین E در هویج، کیوی، بادام،

اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه و هیدروکسی تیروزول ، در روغن زیتون،

 اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 در ماهی.

داروی ضد پیری در برابر فرآیندهای اکسیداتیو:

فرآیندهای مربوط به رادیکال‌های آزاد از جمله مواردی هستند که امروزه بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، داروی ضد پیری یا داروی طول عمر برای بهبود عواقب و احتمالاً محدود کردن تأثیر آنها ارائه می‌شود.

از این نظر، مکانیسمی که سرعت پیری هر فرد را تعیین می‌کند و از جوانی شروع می‌شود، می‌تواند با داروهای ضد پیری کند و بهینه شود.

هدف از طب ضد پیری، پیش از هر چیز، ارائه پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با پیری با هدف به تعویق انداختن ظاهر فیزیولوژیکی آنها و احتمالاً پیشگیری از آسیب شناسی های مرتبط با آن است.

فلبوتراپی:

مکانیسم اثر بر اساس تجویز قطره ای مواد آنتی اکسیدانی قوی است که مستقیماً از طریق خون منتقل می شود و از داخل به اندام ها و بنابراین به پوست می رود.

به این ترتیب به طور طبیعی دفاع خود را در برابر رادیکال های آزاد تقویت می کنید.

 

چرا لکه های روشن روی صورتم دارم؟

 

 

نه تنها لکه های تیره ای وجود دارد که باعث ایجاد ناراحتی در افراد می شود، بلکه لکه های روشن نیز وجود دارد که به خصوص در افراد با رنگ پوست تیره تر یا زمانی که پوست برنزه است مشهودتر است.

لکه های روشن روی پوست همه یکسان نیستند:

#1 هیپوملانوزیس:

این یک اختلال بسیار شایع است، اغلب می توان آن را با میکوز اشتباه گرفت، اما شامل ایجاد لکه های موضعی خاص، به خصوص در اندام تحتانی است، اما نه تنها.

تصور می شود که می تواند ناشی از نوردهی نادرست باشد، بنابراین استفاده از ضد آفتاب برای جلوگیری از گسترش و تشکیل آن ضروری است.

#2 پیتریازیس آلبا:

این نیز یک عاطفه بسیار رایج است و حتی این نوع لکه را می توان با یک مایکوز ساده اشتباه گرفت. این خود را با تکه های هیپوکرومیک ظریف تر از موارد قبلی نشان می دهد.

پیتریازیس آلبا بیشتر در نوجوانان رخ می دهد و اغلب دارای پایه آتوپیک است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا با استفاده از لامپ ها امکان رنگدانه مجدد آنها وجود دارد، اما اغلب به دلیل منشأ مشروطه، موارد دیگری به طور مداوم و در پایان هر فصل تابستان تشکیل می شوند.

#3 لکه های سفید با منشا قارچی:

بر خلاف بقیه، آنها به دلیل نوع خاصی از مخمر هستند که در تابستان فعال می شود، به خصوص در رابطه با افزایش تعریق. این باعث ایجاد لکه های آکرومیک می شود که وقتی مخمر فعال است پوسته پوسته می شود.

درمان ضد قارچی به طور موثر می تواند عواقب مخمر را غیرفعال کند، اما قادر به از بین بردن لکه نیست. هیپوکرومی در این مورد نیاز به نوردهی یا فتوتراپی دارد.

 

#5 ویتیلیگو:

این بیماری بر ملانوسیت‌ها تأثیر می‌گذارد، یعنی سلول‌های پوستی که ملانین تولید می‌کنند، یعنی رنگدانه‌ای که مسئول رنگ‌آمیزی پوست است.

این بیماری می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد و بیشترین میزان بروز آن بین 10 تا 20 سالگی است. در کودکان، تظاهرات آن می تواند بسیار سریع باشد. سایر افراد پرخطر عبارتند از مبتلایان به دیابت، کم کاری و پرکاری تیروئید، آلوپسی آره آتا و کم خونی خطرناک.

 

ویتیلیگو اختلالی است که با ایجاد لکه های سفید گسترده روی اپیدرم، به نام لکه های هیپوکرومیک یا آکرومیک، خود را نشان می دهد.

بسته به تعداد وصله ها و محل آنها، آنها به موارد زیر تقسیم می شوند:

 

ویتیلیگوی جهانی ، زمانی که تقریباً کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد.

تعمیم یافته ، به مناطق مختلف سرایت می کند.

موضعی ، زمانی که فقط نواحی کوچک، در یک ناحیه کوچک یا زمانی که فقط یک طرف بدن و یک ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهد. ویتیلیگوی موضعی نادرترین شکل است. از طرفی ویتیلیگوی دو طرفه شیوع بیشتری دارد و لکه ها به صورت متقارن در دو طرف بدن قرار گرفته اند.

آکروفسیال ، زمانی که لکه ها فقط اندام ها و صورت را تحت تاثیر قرار می دهند.

perinevic ، زمانی که لکه ها یک هاله سفید در اطراف یک خال تشکیل می دهند.

بعلاوه، این امر مستثنی نیست که هیپوکرومی می تواند از فرآیندهای التهابی پوست، مانند سوختگی، بیماری، درمان های پزشکی ناکافی و/یا مواد شیمیایی، اغلب با نتایج غیرقابل برگشت ناشی شود.

آیا می توان آنها را درمان یا کاهش داد؟

بله، بسته به بیماری خاص و پس از ویزیت پزشکی، می‌توان مناسب‌ترین درمان برای لک را شناسایی کرد و برای محدود کردن گسترش و ظاهر آن، درمان مؤثری را تدوین کرد.

به طور کلی، هایپرکرومی به طور موثر با روشن کننده ها، لایه بردارها، لیزرها درمان می شود و راحت تر حذف یا کاهش می یابد، در حالی که لکه های هیپوکرومیک نیاز به نوردرمانی دارند. منابع تابش UVB با باند باریک در حال حاضر به طور کلی استفاده می شود، مانند لیزر یا نور پالسی، که به ویژه در هیپوکرومی پس از التهاب و هیپوملانوز مفید هستند.

منابع اشعه UVB بسیار مفید هستند، به ویژه در مهم ترین هیپوکرومی ها: ویتیلیگو.

 

پف چشم و حلقه های سیاه، همه راه حل ها و درمان های خداحافظی

 

برای کاهش تورم چشم، راه‌حل‌های زیادی وجود دارد که برخی بسیار کاربردی و در دسترس همه هستند.

برای شروع مبارزه با کیسه ها و سیاهی دور چشم، از ساده ترین چیزها شروع می کنیم و اگر ترس کافی نیست، جدیدترین درمان های پزشکی زیبایی به کمک ما می آیند و می توانند واقعا مشکل را برطرف کنند.

برای یک نتیجه موفقیت آمیز مطمئن، بیایید سعی کنیم برنامه ای بسازیم که شامل استفاده از برخی برنامه های روزانه باشد، با هدف بهبود کیفیت پوست و گردش خون لنفاوی همراه با درمان های پزشکی، با این هم افزایی جدید، امکان رفتن وجود ندارد. اشتباه.

 

ژل کانتور چشم:

اگر از کیسه‌ها رنج می‌برید عالی است، ترجیحاً به کرم‌ها، زیرا باعث می‌شود در ناحیه‌ای که قبلاً مملو از مایعات انباشته شده است، راحت‌تر جذب شود. آلوئه ورا یک ماده فعال طبیعی عالی است که دارای خواص ضد احتقان فوری است.

مواد موثره این گیاه که به درمان التهاب نیز معروف است، از نوع آنتی اکسیدانی بوده و همچنین سرشار از ویتامین E می باشد

.

 

بسته بندی هایی که باید در خانه انجام دهید:

 

خیار

اگر در شرایط اضطراری کیسه ای هستید، شاید قبل از یک قرار مهم، می توانید به داروی باستانی خیار متوسل شوید، به لطف آنزیم ها و خاصیت قابض این سبزی، چشمان شما تورم خود را کاهش داده و کمتر خسته می شوند.

برای این کار به این ترتیب عمل کنید:

چند برش خیار را برش دهید و به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید.

سپس آنها را به مدت 10/15 دقیقه روی پلک های بسته قرار دهید تا اثر تازه از بین برود.

نتیجه؟ چشم‌های متورم و خستگی کمتر در 15 دقیقه.

چای کیسه ای

برای بهترین نتیجه، فقط از چای ساده ای که در کمد خود دارید استفاده کنید.

چای کیسه ای ها را چند دقیقه در آب داغ خیس کنید، سپس آن ها را فشار دهید و بگذارید خنک شوند. پس از سرد شدن، از آنها برای پوشاندن چشمان خود استفاده کنید. احساس نفخ بسیار سریع از بین می رود!

 آب داغ و نمک - روشی که بیشتر توسط مدل ها استفاده می شود زیرا سریع ترین و ساده ترین روش است. یک قاشق چای خوری نمک را در یک و نیم لیوان آب داغ حل کنید، چند تکه پنبه را در محلول داغ فرو کنید، آنها را فشار دهید، اما نه زیاد و سپس ادامه دهید و دیسک ها را به آرامی روی پلک ها قرار دهید. بگذارید چند دقیقه بماند، سپس آن را بردارید و این کار را حداقل نیم ساعت تکرار کنید.

قاشق سرد - شش قاشق فلزی را حدود 10 دقیقه در فریزر قرار دهید، سپس دو قاشق را بیرون بیاورید و قسمت های گرد شده را روی چشمان خود بمالید، به محض گرم شدن قاشق های روی چشم، این عمل را با قاشق های سرد فریزر جایگزین کنید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که احساس کنید چشم‌هایتان خالی‌تر شده و در هر صورت حداقل 20 دقیقه. این فرآیند به صاف کردن پوست اطراف چشم شما کمک می کند.

سیب زمینی – داروی معروف مادربزرگ همیشه سبز است، با استفاده از برش های سیب زمینی به این ترتیب عمل کنید: ابتدا سیب زمینی را خوب بشویید، پوست بگیرید و برش دهید، با یک پارچه تمیز خشک کنید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس برش ها را در یک گاز نخی بپیچید و در نهایت روی پلک ها قرار دهید. نشاسته سیب زمینی به عنوان یک ضد التهاب طبیعی عمل می کند و به شما تسکین فوری می دهد!

سبک زندگی: ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه، اما مهم‌تر از همه سالم‌ترین، در میان درمان‌های خانگی ورم چشم، نوشیدن آب است.

احتباس مایعات می تواند باعث تورم پلک ها و بسیاری از قسمت های دیگر بدن شود. همچنین توصیه می شود مصرف نمک را کاهش دهید و از نوشیدنی های گازدار خودداری کنید.

با نوشیدن زیاد، احساس بهتری خواهید داشت: به طور کلی، آب به شما کمک می کند تا سموم بدن را از طریق دیورز دفع کنید.

برای بهترین نتیجه، حداقل یک و نیم لیتر آب در روز بنوشید.

 

راه های درمان سیاهی دور چشم:

 

لایه برداری

برای از بین بردن سیاهی دور چشم نیز می توان تحت درمان های پزشکی خاص لایه برداری قرار گرفت.

لایه‌برداری‌های نسل اخیر سطحی‌تر و بر اساس ترکیب دو ماده خاص است: اسید گلیکولیک، مفید برای تقویت بازسازی پوست و گردش سلولی و اسید لاکتیک برای روشن‌کردن اپیدرم.

4-5 جلسه برای روشن، صاف و لطیف شدن پوست و در نتیجه کاهش سیاهی دور چشم کافی است.

اسید هیالورونیک – برای بهبود کیفیت پوست و کاهش خطوط ریز و هایپرپیگمانتاسیون، تحریک زیستی مبتنی بر اسید هیالورونیک مفید است. انفیلتراسیون اسید هیالورونیک، تحریک تولید کلاژن و فشرده‌تر شدن و تقویت پوست، یک درمان معتبر ضد سیاهی دور چشم است. تزریق‌ها معمولاً با میکروکانول‌های انعطاف‌پذیر انجام می‌شوند که درد کمتری نسبت به سوزن دارند و روی بافت‌ها ظریف‌تر هستند.

لیزر درمانی – آخرین نسل لیزر آیکون Palomar به شما امکان می‌دهد تا کیسه‌ها و حلقه‌های سیاه را حتی در یک جلسه از بین ببرید. این یک درمان غیر تهاجمی و بدون درد است. نماد Palomar یک دستگاه مورد تایید FDA و گواهی CE است، بنابراین ایمن و قابل اعتماد است.

لیپوفیلینگ

یک درمان جراحی است که شامل وارد کردن چربی درون زا (از طرف بیمار) در داخل شیارهای دایره سیاه است. این عمل به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

با گرفتن مقدار کمی چربی از ناحیه اهدا کننده از بدن بیمار شروع می شود.

سپس سانتریفیوژ شده و تحت درمان قرار می گیرد و پس از آن جراح آن را با استفاده از یک میکروکانولا به لایه های سطحی شیار چشم تزریق می کند.

بلافاصله پس از جراحی، چشم ها شاداب تر و جوان تر به نظر می رسند. باید از شش تا هشت ماه صبر کرد تا نتایج تثبیت شود و اصلاح انجام شده با چربی درون زا روی درم ریشه دوانده باشد.

شاید برای شما جالب باشد:

درمان های طبیعی برای سیاهی دور چشم

 

۷ روش درمانی برای از بین بردن سیاهی دور چشم





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: